Reloaded

2010.12.18. Szólj hozzá!

 Naszóval.

Jelenleg I.U. 2010.12.18. 17:56-van. Ez azt jelenti, hogy pontosan 84 napja, 4 órája és 57 perce nem ragadtam meg a virtuális tollat, és nem adtam hozzá semmi betűkön alapuló okosságot a világháló mindenségéhez. Na ez beszarás. Eleinte még határozottan tudtam, hogy hamarosan írni fogok, persze, mert az jó. És már elnézést de nem tévedtem. Igaz, hogy az a „hamarosan” 2020 óra 57 percet jelent. Ez már kicsit kínosabb.

Szeptember óta sok minden történt, világok pusztultak el, Napok hűltek ki, és civilizációk tömkelege döntött a folyékony szappan mellett. Mér, honnan tudod, hogy nem?

Ám, akár csak a Birodalom, Én is visszatértem, és akárcsak a Jedi Én is visszavágok. Fordítva. Ismét beindul a Zoo, képek, és újdonsült beszámolók, észosztások, kritikák, werkinfók, és hegymászási tippek kerülnek fel e nemesnek nem nevezhető oldalra.

Hihetetlen lendülettel söpör végig majdan a hír az éteren, és hát, kopni is fognak a képek, filmek, karakterek. Nem rossz.

Köszönet minden idetévedt látogatónak (hogy véletlen-e az most nem számít), s pacsi a szavazóknak.

A jövőben kicsit változni fog a felállás a jobb átláthatóság érdekében. A jelenlegi írások átkerülnek a blog.hu rendszerére, itt pedig már csak a linket, valamint egy rövid leírást lehet majd csekkolni.

Közkívánatra felkerült az oldalra a Chain, tudatlanabbaknak itt a szakirodalom.

Jó szórakozást!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://havazoo.blog.hu/api/trackback/id/tr202524722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása