Hátszóval. Történt egyszer, hogy valamilyen megmagyarázhatatlan okból a tavalyi év őszén vettem egy újságot. Rozsdakupac. Ezmiez? Nem tudtam, Silver Bug volt a címlapon (na nem mintha akkor még tudtam volna mi az), de valamiért megfogott. Picivel tűnt csak többnek egy átlag tuning magazinnál, első ránézésre. Belelapoztam, Zsiguli, Trabant, Skoda, a Silver, BMW, és egy CR-X. Egyiket sem nevezném álmaim netovábbjának, de mire észbe kaptam, elfogytak a lapok, nem volt mit olvasni. Eltelt 2 hónap, napi szinten jártam az újságárushoz, "vanemármagazin" című történet. Így ment ez decemberig. Az akkori aktuális számban a srácok beszámoltak egy félig meddig megbukott forgatásról. A mélyen tisztelt GarázsTv lemondta a munkát, az akkor helyszínen lévő társaság pedig bérelt technikával látott neki a házi anyag elkészítéséhez. 

Kósza gondolatnak indulta egy levél küldése a kupacnak, technikám van, a tudás szubjektív, meglátjuk mi sülne ki belőle. Annyira kósza volt, hogy pár nappal később már el is lett küldve a lap hivatalos címre. Teltek a napok, hetek nem történt semmi. Újabb üzenet, ezúttal a lapigazgatónak, közösségi oldalon. Semmi. Kapjátokbe.

Úgy adódott, hogy első napon ott voltam az idei remekre szabott Carstyling Tuningretteneten. Ezek meg kint voltak, standdal. Pótoltam a hiányzó magazinokat, majd távoztam. Fél órával később felmerült a gondolat, vissza kellene menni, személyesen is rákérdezni a dolgokra. Ha nemleges választ kapok, legalább tudom, mindent megtettem, ha belemennek, akkor boldogság. Rövid, de legalább annyira kínos társalgás az aktuális stanolóval (Geekay), majd befutott az igazgató úr (Gyurew) is. Kivagyokmivagyokmitakarok. Tetszett az elképzelés, másnap beindult a levelezés, referencia videó küldés, stb. Első hivatalos munka a Cruise Night 7 lett. Pocsék szervezés, leftdick effekt után mire helyszínre értünk értelmes autó csupán 5-6 maradt, azok felett is kiégett a közvilágítás. Péntek 13, nincs mit csodálni ezen...

Ugrás.

Immár 4. hónapja vagyok a csapat tagja, ez idő alatt forgattunk az Oldtimer Expo-t, Butolay interjút,a Velodrom-ot, Mini világtalálkozót, '66-os standard Bogarat, a soltvadkerti BMW találkozóra is fel lett kérve a RozsdaTv, valamint a Ford Majálison is kamera elé állítottunk 2 vasat. Múlt héten Bincivel megjártuk a Garbojama-t Krakkó mellett, nem kis kalandokat átélve (itt, és itt olvashattok róla), utána pedig 4 nap Debrecen következett, az első adás intrójának elkészítése végett. Hónap végén jön az első adás, kis szerencsével elég ütős környezetben tarthatjuk a premiert. 

Szintén ide köthető a Meusi-szan átalakulása is (itt). Elenyésző szinten, de írásban is kifejthettem gondolataimat az aktuális számban: egy Oldtimer Expo beszámoló, és egy Skyline modelltörténetet írhattam.

Remek csapat, új arcok, kapcsolatok, utazás, baráti légkör. Mi kell még?

Egy kis promó a végére.

A bejegyzés trackback címe:

https://havazoo.blog.hu/api/trackback/id/tr684657681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása