Kedd, hajnali 2:49.

 

 

H: - Hülye ötlet volt a monster.

Zs: - :DDDDDDD Mivel töltöd az időt?

H: Hátőő 5 perce keltem, de vissza már nem tudnék aludni. Addig hugyoztam egy átlagosat.
Zs: - :DD
H: - Szerintem most nekiállok keresgélni
Zs: - Jólvan toljad, én most pihenek mert kifújt az agyam. Utána nekiállok újra +1 sörrel.
 
Dani tehát megérkezett, alig 8 órája. A szoba méretei által okozott sokk csillapítására gyors pizzasör vacsora, majd hosszas böngészésbe kezdtünk, mi lenne az irányvonal, hol vannak a határok, stb.. Puhapöcs lévén fél 1 fele elhagytam a fedélzetet, ám egy 3 előtti kelés során abszolváltam: Dani még tolja odaát. Vagy már bealudt a gép fölött. 
Utóbbi alaptalan rágalom, lassan váltás, ő fekszik ki, és én túrom a netet. Tegnap tehát a -1. nap volt, most, alig 3 órája pedig a 0. kezdődött. Napközben a terv egy mit-hova-kéne logikázás, vagdosás, tervezgetés, szerdán pedig amint megérkezik a filmes felszerelés belecsapunk a jóba, s indul a móka.

A bejegyzés trackback címe:

https://havazoo.blog.hu/api/trackback/id/tr934699436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása