Régóta terveztem egy újabb posztot, a téma is összeállt, mégis most, cirka 3 hónappal az utolsó bejegyzés után ültem le pötyögni.

Mi történt? Sok minden. 

Mit írok le?

Keveset. 

Ezalatt az idő alatt rengeteg minden történt, új arcok, történetek, ásatöbbi. Most csupán annyit teszek, hogy bedobok egy linket, egy teljesen jelentéktelen videóról, whiskey és víz kölcsönhatása. Egész izgalmas. Pár perce láttam Casey Neistat barátunk oldalán egy hasonló videót, a linkben az én változatom látható. Tudom, nem kellene oda az az edény, és a háttér is rossz, de nem terveztem, hogy posztba kerül, bármikor is. Lényeg a lényeg, ma ennyi, de nem sokára lesz itt szó rozsdáról, Accord-ról, meg csupa egyéb, zseniális dologról.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://havazoo.blog.hu/api/trackback/id/tr444448903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása