It's not

2012.09.22. Szólj hozzá!

Egyszer már írtam egy azonos című posztot pár évvel ezelőtt, nagy terveket kifejtve benne, de a belső motor leállt, az ötlet megrekedt. "Addig is viszont a szenvedés csillapítása érdekében, na meg puszta élvezetből elterveztem egy „It’s not” című rövidfilmet. És itt jön az összjáték, főszerepben a Corolla lesz. Többet nem szívesen árulok el egyenlőre. 2 perc, Corolla, és havazoo. Legjobb esetben holnap lezajlik a forgatás, a vége, illetve a főcím már kész, már csak meg kell tölteni a köztük lévő űrt." - írtam akkoriban. Az ötlet egyszerű: autó az alany, szépen fényképezett pár perc. Közben feliratok, "It's not AWD-Turbo charged, 20" rims", stb. Akkoriban forgott a Chain, a figyelem arra irányult, ez a project pedig megrekedt. 

Bő 2 hete új elmebaj tört ki rajtam, azóta járom a lemezboltokat, és lehetőség szerint begyűjtöm a számomra kedves/fontos vinileket. De erről majd később. 

Sokan nem értik miért jó egy lemezjátszó a mai világban. Nagy, bonyolult (jó annyira nem) és figyelmet igényel. Forgatni kell a lemezt, a por a legnagyobb ellenség, és még sorolhatnám. Ugyanannyi értelme van mint öreg autóval járni. Minden ellene szól, de ha egy kicsit megérzed a lelkét, ragaszkodsz hozzá. 

Nemrég családi örökségként hozzám került egy Akai lemezjátszó. Hibátlan, és perverz módon még szépnek is nevezhető tárgy. Hasonló hangulatot képzeltem, mint amilyen Zenit-ről készült sorozat.

A délután folyamán jött egy ötlet, miszerint mozgókép kellene a masináról. Hajrá, sötét kell, és valami fényforrás, lásd.: asztali lámpa. Belekezdtem, és imádtam minden percét. Órára ritkán pillantottam, de ha mégis, akkor is rendszerint mindig felet mutatott. Fél 2, fél, 3, és így tovább.

Elkészült az első adag, és ritka alakalom az ilyen, de a nem tetsző snitteket percek alatt újra tudtam forgatni 3 méterrel arrébb. 

Egy a lényeg, több mint másfél, de kevesebb mint 2 perc kissé borongós hangulat, és egy múltidéző csoda. 

It's just perfect.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://havazoo.blog.hu/api/trackback/id/tr44796420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása